חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועים בטבע בעד ונגד

אירועים בטבע
תקציר

התארסתם ולא בא לכם להתחתן באולם או בגן אירועים במרכז? אתם מחפשים לוקיישן מיוחד לערב חברה? ליותר ויותר אנשים נראה טבעי וכיף לקיים אירועים בחיק הטבע, בין אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית בפרדס בצמוד לבית ההורים, או בין אם מדובר בהפקת יום כיף על חוף הים לצוות העובדים שלכם.
יש באירועי טבע את הקסם המיוחד שלהם, הייחודיות שרבים מחפשים לאירוע שלהם, הרצון לצאת לנשום אוויר אחרי תקופה ארוכה במשרד. אבל, יש גם לא מעט טיעונים נגד בקונספט הזה, כגון:

אתגר ההפקה:

רבים לא באמת מודעים לכמות האישורים הנדרשת להפקת אירוע רב משתתפים בטבע. ברוב המקרים, אם תנסו להוציא אישורים שכאלה מגורמים ממשלתיים כגון: קק"ל, הרשות המקומית, המשטרה, מכבי אש ועוד ועוד, תגלו שזה כמעט בלתי אפשרי. ואם זה אפשרי, זה יהיה מאד יקר.
ישנם לא מעט מגבלות לגבי מיקום האירוע, כגון:
– אסור להפיק אירועים בשמורות טבע או ביערות בהם הרעש עלול להפריע לחיות הבר.
– אסור להפיק אירועים עד השעות הקטנות של הלילה בתוך ישובים, כי החוק מתיר השעת מוזיקה ורעש רק עד השעה 23:00.
– ספקים – לא כל קייטרינג או די.ג'יי ירצו לקחת חלק באירוע בטבע. ההכנות לאירועים מסוג זה הרבה יותר מסורבלות, ולא כל ספק יוכל לתת לכם את המענה הנכון לסוג אירוע כזה.
• יש לדאוג לחנייה סבירה, שירותים, חשמל בשטח הכוונה ועוד עשרות דברים שכבר מוכנים בגן אירועים במרכז הארץ או באולם חתונות

אירוע בטבע לא תמיד מתאים לקהל היעד:

אם אתם מפיקים אירוע חברה, עבור חברה שבה הגיל הממוצע של העובדים הוא 45-60, שקלו היטב האם אירוע בחיק הטבע באמת מתאים לכם! קהל מבוגר זקוק למקום נוח ככל האפשר, והעובדים לא תמיד ישמחו אם הם יצטרכו לצעוד 20 דקות ביער על מנת להגיע למקום האירוע.
אותו הנוהל גם לגבי חתונה. אם רוצים שמקסימום אורחים ייהנו מהחתונה, כדאי למצוא מקום נוח עד כמה שניתן.

עונות השנה:

בישראל, לא כל העונות מתאימות לאירוע בחוץ. אם אתם מפיקים אירוע בחודשים יולי – אוגוסט, אירוע בטבע יכול להתגלות כ"סיוט" עם נפלתם על יום חם במיוחד, מלא יתושים ברחשים ועוד. אותו הדבר בחורף, אפשר "ליפול" על יום גשום ואז האירוע יכול אפילו להתבטל. השאירו את אירועי הטבע לעונות הנוחות יותר – אירועי אביב או סתיו.

עלות:

רבים חושבים שהפקת אירועים בטבע, תהיה זולה בהרבה מאירוע באולם או גן אירועים במרכז. אבל לפעמים עלות אירוע בטבע עלול להכפיל את עלות האירוע באולם. אתם שואלים איך? הכל מתחיל בהכשרת השטח לאירוע, ממשיך בבחירת ספקים מרשימה מצומצמת יותר, כי לא ספק ירצה לקחת על עצמו את האתגר הזה, עלויות הפקת שטח גבוהות, הפתעות בירוקרטיות ועלויות שלא צפיתם….

אחרי שקצת הפחדנו אתכם, ואולי כבר לא כך בא לכם להפיק "אירוע מגניב" בין עצי התפוז בפרדס, תנו לנו להרגיע אתכם, יש פתרונות לכל טיעוני הנגד של אירוע בטבע עליו חלמתם.
אפשר להתגבר על כל מכשולי ההפקה הזו בכוחות עצמכם, אבל אם לא בא לכם למצוא את עצמכם ביום האירוע רצים לסדר אלף ואחת בעיות, שכרו את שירותיה של חברת הפקות שמתמחה בהפקת אירועים בטבע.
מי שכבר עשה עשרות אירועים מסוג זה יוכל לעזור לכם בשלל התלבטויות:
– לנווט אתכם ללוקיישן שכבר קיים, המתאים לכם מבחינת קהל היעד, כמות משתתפים ומיקום בארץ.
– להתאים לכם מיקום לפי התקציב שלכם
– להפנות אתכם לספקים שמתמחים בסוג אירוע מסוג זה
– לטפל בשלל הבירוקרטיה הקשורה לאישור האירוע

לסיכום: אם תמיד חלמתם על אירוע בטבע, לכו על זה, אבל דעו שזה לא יחסוך לכם כסף, זה יצריך הרבה יותר עבודה אבל היי, תקבלו אירוע ייחודי כמו שחלמתם!

שתפו את המאמר
בטוח שיעניין אותך גם
תקציר
אירועים בטבע