חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי גיבוש לעובדים

כיום, כמעט בכל חברה נהוג לקיים ימי גיבוש לעובדים באופן שנתי, כאשר ישנם מספר ימי כייף בשנה אשר החברה משקיעה בהם תקציב לא מועט. זה הרי ידוע לכל, כי שביעות הרצון של עובדי החברה משפיעה רבות על תפקודם ותפוקתם ומכאן גם על רווחיות העסק. לכן ימים אלו נועדו בעיקר לגרום לעובדים לרגשות חיוביים לגבי מקום העבודה שלהם והעלאה של שביעות רצונם ממקום העבודה.
ימי גיבוש לעובדים הם בעלי אותה מטרה, אך עם זאת מטרתם הנוספת היא גם לגבש את עובדי החברה וליצור צוות עובדים אחיד ומגובש אשר יתרום לתפקוד התקין של החברה. לכן בעוד תכנון ימי כייף ממוקד לחלוטין במטרה אחת שהיא הנאת העובדים, תכנון ימי גיבוש לעובדים מתמקד גם בפעילויות אשר יקרבו בין העובדים.
תכנון של ימי כייף כולל לרוב פעילות מהנה כדוגמת מופע בידור או שהייה בחוף הים, וכמובן שפע של אוכל טעים, כאשר יש רצון לייצר אווירה קלילה ונעימה. ימי גיבוש לעובדים יכולים לכלול במקום או בנוסף לאלו גם פעילות כדוגמת סדנא בתחום מסוים, לעתים תחום הקשור לפעילות החברה ולעתים תחום כללי. הפעילות המשותפת לרוב יוצרת דינמיקה חדשה בין העובדים, ומחברת ביניהם ברמה אישית יותר.
מחפשים חברת הפקות המתמחה בתכנון ימי כייף או ימי גיבוש לעובדים ? צריכים לתכנן מראש ימי כייף שנתיים לעובדי החברה ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לאירועים ונשמח לעמוד לרשותכם

, ימי גיבוש לעובדים
, ימי גיבוש לעובדים
, ימי גיבוש לעובדים
, ימי גיבוש לעובדים
, ימי גיבוש לעובדים
, ימי גיבוש לעובדים