חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע מחולל יח"צ

אירוע מחולל יח"צ הוא אירוע שמטרתו העיקרית היא לגרום לסיקור תקשורתי נרחב סביב האירוע, ובעקבות כך סביב המותג או הסיבה שמאחורי האירוע. לדוגמא, חברה אשר מוציאה לשוק מוצר או שירות חדש, עמותה אשר מקדמת מטרה חברתית מסוימת, אירוע פוליטי של מפלגה מסוימת, ועוד.

מאחורי כל אירועים אלו יש חברה או ארגון אשר רוצים לקדם מטרה מסוימת, לא רק בעזרת האירוע אלא גם בעזרת התקשורת אשר האירוע ימשוך אליו. מכלי התקשורת ועיתונאים אשר יוזמנו לסקר את אותו אירוע מחולל יח"צ ועד כתבות לפני ואחרי האירוע, ישנם דרכים שונות להביא את האירוע ומטרתו לידיעת הציבור.

אירוע מחולל יח"צ – אירוע לא קל לארגון.

אירוע מחולל יח"צ חייב להיות אירוע מיוחד, עם איזשהו סיפור מעניין אשר יגרום לכלי התקשורת לרצות לסקר אותו. בנוסף, ככל שבאירוע ינכחו יותר אנשים מוכרים, כך הסיכוי לכיסוי תקשורתי נרחב הולך וגדל. לכן כדאי להזמין מלבד עיתונאים גם ידוענים בתחום בו עוסק האירוע. לדוגמא, אם מדובר במופע הבכורה של הצגת ילדים חדשה, האירוע יזכה לכיסוי תקשורתי נרחב ככל שיגיעו אליו יותר פנים מוכרות מעולם הילדים.
הפקה של אירוע מחולל יח"צ אינה פשוטה, מאחר ויש לייצר תוכן מעניין ומסקרן עבור העיתונות, לא רק מבחינת הנוכחים באירוע אלא גם מבחינת ההפקה והתוכן באירוע עצמו. לדוגמא, אם מדובר בהשקה של מכונית מפוארת ולא רק מציבים אותה במקום האירוע אלא גם נותנים לאורחים להתנסות בנהיגה, מדובר בתוכן אשר עשוי להוסיף לעניין התקשורתי באירוע, במסגרת אירועים שיווקיים מכירתיים אפשר בהחלט לחולל יח"צ חיוביים.

רוצים ליצור אירוע מחולל יח"צ ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לאירועים ונשמח לעמוד לרשותכם בתכנון אירוע עם סיקור תקשורתי נרחב.

אירוע מחולל יח"צ יכול להיות במגוון רחב של מקומות, החל מבתים פרטיים ועד לאולמות אירועים – לקבלת מידע נוסף על אירוע בלתי נשכח תצרו איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.

המרכז הישראלי לאירועים מתמחה גם בארגון והפקת אירועי בוטיק בתל אביב ובמרכז הארץ – לעוד פרטים צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

, אירוע מחולל יח"צ
, אירוע מחולל יח"צ
, אירוע מחולל יח"צ
, אירוע מחולל יח"צ
, אירוע מחולל יח"צ
, אירוע מחולל יח"צ