חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי קד"מ

אירועי קד"מ הם למעשה אירועים אשר מטרתם, כפי שהיא מסתתרת בשם, הינה קידום מכירות של מוצרי או שירותי החברה. אירועים מסוג זה לעתים מתמקדים בקידום מוצר מסוים או שירות מסוים, ולעתים מתקיימים על מנת לקדם באופן כללי את פעילות החברה. האירועים נחשבים לחלק ניכר בפעילות השיווקית של חברות רבות, והן משקיעות באירועים אלו משאבים רבים.

ישנם סוגים רבים של אירועי קד"מ כאשר הבחירה בסוג האירוע אותו תרצו לקיים תלויה ביעדי החברה והמטרות שהיא רוצה להשיג בקיום האירוע. פעמים רבות מדובר בהשקה של מוצר חדש של החברה, או שירות חדש, אשר החברה רוצה להציג לקהל היעד שלה או להעלות את המודעות של הציבור לגביו.

אירועי קד"מ יכול להיות אירוע תדמיתי בלבד, אשר במהלכו לא תתבצע אף פעילות מיוחדת מלבד הצגת המוצר או השירות, והוא יכול להיות חוויתי. מקובל מאוד לקיים אירועים חווייתיים מאחר והם נצרבים יותר טוב בתודעת הקהל, ומספקים לקהל חוויה בה הם מתנסים באופן כלשהו במוצר או בשירות.

אחד הדברים החשובים בתכנון אירועי קד"מ מוצלח אשר יניב תוצאות טובות לחברה הוא התאמת האירוע לקהל היעד של החברה. קהל היעד יכול להיות כללי יותר על פי קהל היעד של החברה כולה, או קהל יעד ממוקד על פי המוצר או השירות הספציפי אשר משווק באירוע.
מחפשים חברת הפקות להפקה של אירועי קד"מ לחברה ? פנו עוד היום למרכז הישראלי לאירועים ונשמח לעמוד לשירותיכם.

מעוניינים שנערוך עבורכם אירוע קדם מכירות?

, אירועי קידום מכירות
, אירועי קידום מכירות
, אירועי קידום מכירות
, אירועי קידום מכירות
, אירועי קידום מכירות
, אירועי קידום מכירות